• Announcements

    • HEAVY265

      Attention Soldiers Operation Fury Needs you!   02/20/2020

      Attention All Soldiers, Operation Fury needs you.  You need to choose a side and sign up.  
      For more intel on Operation Fury Please click HERE Please go to Special Event Forum (here), And sign up for allied or axis.
      This will be a CRS Lead event on both sides.  Xoom will be heading up the axis side and Heavy265 will be heading up the Allied side. This will be for bragging rights.
      Why are we asking players to sign up you ask. We are trying for a role play experience.   We want this to be a true realistic event.  
      So get up and sign up and let's make this the best event ever!!!!!!!!!!
      Give me your war cry, grrrrrrrrrrrrr
      Heavy265 **out**
Sign in to follow this  
Followers 0
rodsantos

Quite possibly the greatest WW2OL video I've ever seen

9 posts in this topic

LMAO .. my favorite line :::"they dont expect you to be this reckless or stupid" ... so totally my way ... instead of going to town via cover.. just run in open and get in 

"OMG AGAIN... this could count again" as he is knifing the ATGs spawning in depot one after other lol

at 7:59 he totally pwned the LMG coming at him with knife lol

I am going to log in tonite and do the knife challenge too for 1 hour .. just knife.. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

"I gotta play slowly and I gotta play smart. Two things I'm not known for." lol

btw, I made it to the maniacal laughing/cackling, but it was too unnerving to continue ;)

Edited by hillstorm
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

The guy is nutz!

Couldn't help laughing along with him as he stabbed the ATGs! And how dare anyone claim MG34 is uber, all you need is a knife to beat one in CQC! :)

Thanks for posting/making this ! :D 

S! Ian

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG... that was the funniest thing I've seen in this community

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Always fun ryman. you should poll for new adventure ideas people want to see you accomplish.

;)

S!

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.